19 aylık oğlum var son 2 haftadır gece istisnasız 2 3 defa kalkıyor ağlayarak gözler kapalı şekilde anlam veremiyorum bu duruma ama iyiden iyiye yoruluyorum bir yandan da gebelik son günlerim artık. Yaşayan fikri olan var mı ne yapmalıyım nasıl aşıcaz bu durumu.