ayazbebek_0 bazı çocukların mizaco böyle. Kabul etmek lazım yoksa siz kendinizi yıpratıyorsunuz ve değişen birşey olmuyor. Benim büyük kızım doğduğunda sütüm yetmedi, sarılık oldu, kilo alamadı. Uyumazadı, yatakta durmazdı. Reflü olduğu için yatınca kusardı sonra bende kusmasın diye emzirdikten sonra 1 saat yatırmazdım. Yatınca yine kusardı ve yattığı için yine ağlardı. Bu sğreçte çok ğzüldüm çok ağladım. Başka bebeklere bakıyordum gülüyorlar, yataklarında yerde yatıyorlar fln bnm kız hiç öyle değil. Hala daha çok ağlar, ama kabullendim ve sorun yapmamaya çalışıyorum ağlamasını. Bana eşim ve kayınvalidem hala laf sokuyorlar ben çok ağlatmışım böyle olmuş kızım diye, çok ağlattın dedikleri de bir dönem uyku eğitimi vermeye çalıştım ama 2 gün fln onda da hep yanındaydım. Ben kızım 6 aylıktı uyuturken kucağumda iki saat ağlardı. Sallanmayı hiç sevmedi ama belki işe yarar diye onu da demedim ama istemedi. Uykuyu çok sevmiyordu demekki ne bilim işte. Zor uyurdu sabah da 5:30 da kalkardı. Hala daha akşam kaçta yatarsa yatsın 6:30-7 arası kalkıyor.
Şu an 4,5 yaşında, tabii ki o zamanlar kadar zor değil ama hala zorlandığım zamanlar oluyor. Hala gece uyanıyor, bazen uyanınca anlamsız bağrıyor çağrıyor. Dediğim gibi bende sizin gibi bu çocuk uyumuyor, bu çocuk hep ağlıyor. Kimsenin çocuğu böyle değil bi benimki böyle diye düşündükçe hem kendim üzüldüm hem de o negatif düşünceler çocuğa geçti. Ben 1,5 senedir kendimle ilgili bazı eğitimler aldım, kızımın kreşi destekledi, kendimi sakinleştirip kızıma daha yumuşak yakşaltığımda daha iyiye gittiğini gördüm. O yüzden siz hep gülümseyin. O sizin biricik evladınız elbet bir gün uyuyacak. Sebepli de ağlayabalir mizacı da bu olabilir. Kabul etmek lazım. Bazen çok yorucu oluyor evet o zamanlarda da mümkünse birinden destek alıp kendinize vakit ayırın. O zaman sizin de tahamülünüz artacak.
Benim bir de küçük kızım var, 2 yaşında. O da doğduğundan beri sakin bir çocuk. Uykusu gelince ık bıl yapardı, yatağıma koyun der gibi. Yatağa koyardık hemen uyurdu. Uykuyu daha çok sevdiği daha doğduğu zamandan belliydi. Hala daha abladan erken yatar geç kalkar. Daha ılımlı, kolay kolay ağlamayan bir çocuk. Ama o doğduğunda ben daha sakindim, rahattım. Belki o rahatlık ona geçti, belki mizaç. O yüzden siz sakin olun ve hep bebeğinize sevgiyle yaklaşın.
Bunları 9 aydır ağlıyor dediğiniz için yazdım.