gldneroglu Kakası katı değil ama yaparken çok zorlanıyor 2 günde bir yapıyor sabaha karşı genelde. Probiyotik veriyorum d vitaminli biogai ama bı ise yarıyor mu anlamadım. Hala aynı. Normal mi bu durum, nezaman düzelir?
tomvejerry gldneroglu biogaia yi değiştirdim ben onu kullandığım halde bile bebeğim sabaha kadar ıkınarak ağlıyodu şuan forbiome kullanıyorum inşallah işe yarar
tomvejerry gldneroglu normal diyor herkes on güne kadar yapmaması ama sorun yapmaması değil işte yapana kadar canı çıkıyor bebeğimin aynı şey bizdede var canım maalesef
Mutluumom gldneroglu benim bebeğim 4 aylık olana kadar çok zorlanarak yapıyordu. Genelde emerken yapıyor kendini sıkıyordu bazen öyle oluyordu ki emdiği süt burnundan bile geliyordu. Çok sürek geçti. Bebeklerin bağırsak sistemi tam gelişmediği için normal diyorlar ağlayarak yapmak falan da normalmiş
Tanembebek5 gldneroglu tomvejerry Sadece anne sütü alıyorsa benim doktorum zeytin yağı ver demişti ben dün sabah verdim 2 kere yaptı kakasını. Bizimkide 2 gün de 1 yapıyor canım seni çok iyi anlıyorum. Ama ben en son 2 günde yapmayınca zeytin yağı verdim yaptı. Sakın poposunu uyarma tembelleşir sürekli senin uyarmanla yapar doktorum söyledi. Acile lavman da yaptırma aynı şeklide 10 güne kadar normalmiş bi de sütün yaradığı için bağırsakta emiliyormuş kabız değil yani 🌸
mom-1 tomvejerry forbiome bende kullanıyorum ama yok 2 aylık bebegim aynıyız kakasını 2 günde bir yapıyor malesef ve yapamadıgı icin de huzursuzlanıyor insallah düzelirler
Denizli20 Benimde bebeğim 2 aylık 5 6 güne siciyo şuan tribudat kullaniyoz dünden beri bağırsak düzenleyicimis
gldneroglu Tanembebek5 inşallah öyledir bende zeytinyağı veriyorum 2gun geçince ama çok sıkıyor alttan çıkıyor gaz ama kakası yok
Htcaras_0920 gldneroglu benim bebeğim de 2 aylık aynı durumda idi yapamıyordu 2 gün 3 gün boyunca ilaçlar da işe yaramadı çocuk ağlarken kendinden geçiyordu bir kaç gün zeytinyağı icirdim çay kaşığı ile çok şükür düzeldi şimdi tavsiye ederim tabiki aşırıya kaçmadan
63_hulya_63 gldneroglu makatta çatlak oluşmuş olabilir canı yanınca da öyle yapar.b3nm oglum doğdu doğalı öyle ama 6.aydan sonra katılaşti baya bu sefer taş gibi yapiyo kabız olunca agliyo yapmak istemiyor tutmaya başladı falan kısır döngü.makatts çatlağı var kabız oldukça da o çatlak acı veriyor