Kızlar bugün şiddetli kulak ağrısı ile acile gittim gebe olduğum için çözelti gibi damla ve parol verdi hala geçmedi enfeksiyon kızarıklık pislik var dedi ama sancıdan geberiyorum duvarları yumrukluyorum bacak atıyorum ağlamaktan helak oldum çok şiddetli hamile olduğum için de en fazla 3 adet içtim hap Allah aşkına önerebileceğiniz bişey var mı yöntem ben delircem yoksam ağrıdan iyice