kiminoykusubu_ Büyük ihtimalle kan şekerin düşüyordur. Yanında mutlaka tatlı bir şey bulundur. Sık sık ara öğün yapmaya çalış. Gerekirse takviye al. Hayırlı olsun bebişin bu arada 🌸 Sağlıkla büyüsün 🌸