Aynur00 bece hiç içme hem bebeğini emzirirsin hem sigara içinde oksurursen dikislerin zorlanip açılabilir bence içme şuan bende doğum yapicagiz güne kadar içtim doğumdan sonra bı içim dedim sonra nefes alır almaz oksurmem geldi oksuremedim dikislerin çok acıdı mahfoldum diyebilirim o an sigarayı bıraktım biraz zor oldu ama oğluma baktıkça ona üzüldüm sütüm ona faydalı olması lazım zehir deqil diye tahaki oğlum 7 ayında beni emmeyi bırakınca biraz sorunlar yaşadım sonra sigaraya tekrar başladım zaten ozaman sütüm kesilmisti oğlum emeyince bence ara verin çocuğunuz için