İstersen puset alabiliyorsun yanına ama bildiğim kadarıyla bunun için bir koltuk daha satın alman gerekiyor oğlum iki aylıkken uçak yolculuğu yaptık kucağımda çok rahat uyudu yalnız olacaksan hiç tedirgin olma hostesler çok ilgili ve yardımcı bebek konusunda kalkışta ve inişte emzir ,biberon ver yada emzik kullan kulakları tıkanıp ağrısı olmasın he birde bebek arabasıyla uçağın kapısına kadar geliyorsun inince yine kapıda alıyorsun görevliler yardımcı oluyor rahat ol:) birde rahat edebilmek amacıyla ben en önden koltuk satın almıştım çok daha rahattı o da aklında bulunsun