Kızlar bir önceki postumda bebeğimin huysuzluğundan bahsetmiştim 3 ay 26 günlüktü 4. Ay atağı olabilir mi falan demistim uykuya aşırı direniyordu uyku saatleri değişti süreklii ağlıyordu uyumamak için falan 2 hafta böyle devam etti şuan 2 gündür normal ağlamıyor 4 aylık oldık acaba atak geçirdik bitti mi tekrar geçirir mi veya 4. Ay atağı siz ne düşünüyorsunuz atak mı değil mi anlamadım atak değilse yine olur mu sizce