fatmaa37demir Sananekii kızım sayesinde 🤣 1 dk yerinde durmuyor 17 kilonun hepsi gitti 17 kilo almıştım
Dygusen Sananekii emzirerek, ikiz bebeklerimin peşinde dolanarak ve yemeği keyifli bi şekilde değilde sırf bayılmamak için ufak tefek atıstırma, hergün 2 bardak rezene, bol su ve son olarak terleten korse gece gündüz çıkarmadım uzun bi süre
Dilruba_1 Kızımı beslemeye çalışırken kan ter içinde kalıyordum birer ikişer derken gitti kilolar😅 sonra yediklerime de dikkat ettim Bir doktorun zayıflama ürününü kullandım 3 kilo da öyle gitti aslında zayıfım ama daha da zayıf olmak istiyorum 4-5 kilo daha versem hiç fena olmaz 🥸😅
Esasanne Ben sezeryan doğum yaptım, 17. Gün işe başladım. Beslenemedim, besleyemedim. Gece gündüz ağladım. Stres ile verdim sanırım.
kasimonbes Sananekii 7 aylıkken diyetisyen ve spora başladım 5 hazirandan bu yana -12 kg gitti ☺️ hedefim 15 kg daha vermek 55 kg olmak. 81.65 ile başladım şuan 70 kg. Hedef 55 💕 Bu arada 83 le hamile kaldım 82 ile doğum yaptım gebelik diyeti uygulamıştım