Kızlar bebeğime kansızlık ilacı başlatıldı.Ama benim içime sinmeyen bı durum var kulak ağız burun doktoruna gitmem gerek.Bugun burununu temizledim sağ tarafını çekemedim solu çok rahat çektim baya temizledim sağ cekemedim nefesinimi tutuyor nefes mi alamıyor hatta normalde 2 bacak morardı şuan sadece tek bacak ve burnunu temizlerken rahatladı uyudu.2 doktora gidecem artık devlet özel 😕 Kızım sağlıklı olsun da Rabb’im bütün yavrularımizi korusun sağlık versin içi sırada kizimada 🤲