+1 de bende var. Ne zaman bitecek bu kabus. Babasının bile sabrını zorluyor. Sadece tatlı yemek istiyor, buzdolabının kapağını açıp çikolata nerdesiiiiin diye ağlıyor. Bitti dedim dün kendini yerlere atıp kasıyor. Azı dişleri de geliyor şişmiş fena halde zordayız :(