Nikita ben ikinci el aldım nerdeyse bir sene olacak alalı. Sıfırları çok pahalı gelmişti bizde çok Uygun’a bulmuştuk. Aldığımız kişi biraz hor kullanmış birde bodruma koymuşlar toz kir içindeydi. İlk alınca direkt duşa kabinde yıkayınca tertemiz olmasından dolayı çok hoşuma gitti hep öyle temizledim😃 mama sandalyesinin örtüsü çok kirliydi ve yıpranmıştı minderleri erimişti direkt attım çöpe. Önce puset minderi kullandım sonra e bebekten minder aldım başka ama küçük geldi. Üstüne koydum kullanmaya devam ediyorum. Sen benim oğlanı göreceksin mama sandalyesi kirlenen tek yer değil 😄 her öğünde banyoya sokup temizliyorum kendisini😄 yerler mahvoluyor diye mutfaktan halıyı bile kaldırdım😄