Babymom__ Kesinlikle 2 yaşına kadar mamaya devam edin. 3 buçuk yaşındaki oğluma süt vermiyorum kendisi özellikle istemezse. İyi bir arastirma yapın artık hiç bir uzman sütün yararlı olduğu görüşünde değil. Sütün çocuklara hiç bir yararı yok üstelik peşinde getirdiği alerji, hazımsızlık, kansızlık ve bağırsak problemleri de cabası. 1 yaşındaki bebeğe mamanın yerine süt vermek üzgünüm mantıklı değil