Gurcuguuul Merhaba bebegim 6 aylik akşamları 9 da uyuyor ve gece boyu çişini yapmiyor tutuyor .gün içinde çişini güzel yapıyordu ama şu aralar çok terledigi için bez sayısı azaldı sizin de bebeğiniz boyle bisey yasadimi
Aycan15 Gurcuguuul gece mama içmiyorsa cok yapmaz o çişini istese de tutmaz size öyle gelmiş gündüzleri yapıyorsa sıkıntı yoktur iki gün üst üste hiç yapmazsa doktora götür benim bebem de gece öyle uyursa bişey yemezse cok az yapardı
melegim71 Gurcuguuul annesi terliyor tabiki normal eminim gece yattigi yerfende terliyodur klima felan yoksa cisin bakın koyuluk yoksa pembeye yakın sorun yoktut zaten
Aybuke23- Gurcuguuul benim kızımda öyle ama çok fazla terliyor bakıyorum bir sorun olsa huzursuz olurdu çok huzurlu keyfi de yerinde