Ben 5 saatlik bir yolculuğa çıkardım ,3 aylıktı. Minivan kiralayıp çıkıldı yola ve gündüz idi. Pusetinden de çılartmadım molalar hariç ne olur ne olmaz diye. Sık mola verdirdim. Molalarda kucağımda gezdirdim. Gıkı çıkmadan tamamladık benimkisi arabada uyuma eğiliminde zaten :)