Eda038 inanır mısın o nefes alışveriş görüntüsü sebebiyle doktoru sorun yok demesine rağmen gittim çocuk kardiyolojiye profesör bir doktora götürdüm :) eko, ekg hepsi temiz çıktı çok şükür. Bahsettiğin nefes alışverişin ismi ’tavşan nefesi’ymiş periyodik nefeste denilebiliyormuş her yenidoğan yapıyormuş neredeyse, sorun yok yani ☺️