Merhaba arkadaşlar
Oğlum 6 ay 12 günlük 2 gündür isal ve kusma var doktora götürdüm bağırsakları gaz dolu dedi gazın çıkması için masaj önerdi yapıyorum fakat ne kusması bitti ne de isali çocuk fiskirtiyo mamayı yer yemez çok korkuyorum boyle bı durum yaşayan var mı ne yapmam lazım