irem25 benimde olmuştu doktor kıl dönmesi dedi başta oturup kalkmadığım da fıtık sandım bel fıtığım var ve tutuluyorum sonra şişmeye başladı o gün bi anda şişti ve resmen kaldım yürüyemedim zar zor gittim doktora orayı biraz kesti ucu yoktu çünkü patlatamazdı ve iltihabı akıttı bi kaç gün pansumandan sonra geçti. Geçince gel ameliyat dedi doktor olmadım 2 sene oldu çok şükür olmadı tekrar umarım da olmaz felaket bişey acil şifalar sizede