Arkadaşlar iki gün önce kızıma 6.ay aşısı yapıldı bebeğim ağladığı için biraz acele yaptı hemşire ama sonra kızardı ve sertlik oluştu bende biraz korkuyorum hala sert sizin başınıza geldi mi 😔 lütfen bilenler yazsın aklıma kötü kötü şeyler geliyor acaba aşı karıştı başka bir aşı mı yaptı falan diye çünkü ağlıyor diye hemen yaptı yolladı bizi 🥺🥺