Ahhannelik ben kuaförlük yaptım o yüzden biliyorum gelen çok oluyor hamileyken bile , bebeği kucağında emzirdigi yerde saçını boyandığım müşterilerim bile oldu ama dün eşim istagramda dinlmis 3 doktor da aynı şeyi söylüyor iyi deil diyorlar eşim duyduğu için de boyatmam mümkün deil artık