Kızlar bebeğim üç aylık eve salıncak kurdum bazen emzirerek bazen yattıgım yerden sallayarak uyutuyordum ama son günlerde delirmek üzereyim eğer üç saat uyuyacaksa ben onu üç saat sallayayım istiyor bırakınca uyanıyor ve sanki büyük bir sey var gibi ciyak ciyak ağlıyor ya