Elifada- Merhaba….. Bebeğim 3 aylık ben sürekli yorgunum gece iyi uyuyor ama ben sabah yine yorgun halsiz uyaniyorum vitamin falan mı kullansam sizin kullandiginiz bişey varmı doğumdan sonra değerlere bakılıyor mu benim bakilmadi 3 aydır
Summerwine95 Elifada- ben 4.aya kadar imom latte kullandim şimdide diyetisyenimin önerisiyle OMEGA 3 e baslicam.Siz de değerlerinize baktirip kullanın bir seyler
Mooms Elifada- Bebeğim 5 buçuk aylık. Çok şükür gece uykuları güzel ama ben sabahları o kadar yorgun kalkıyorum ki. Elenatal 3 vermişti doktor doğum sonrası onu kullanıyorum ama ben de sürekli yorgun hissediyorum kendimi.
Elifada- Summerwine95 normalde hep B12 iğnesi vuruluyorum hep düşük cikiyo ondan galiba yine haksızlığıne
ikicanpareannesi Ben ocean mommy içiyordum her gün 1 tane çok iyi geliyordu bana o emzirme sürecinde ilk 6 ay içtim sonra kestim
Summerwine95 Elifada- olabilir.Takviye kullanmak şart ya ilk emzirirken vücut çünkü her şeyi süt yapmak için harciyor