Zlhaanne düzelir inşallah❤️ , yani 14 aylık daha kucagınıza alınca sakinleşmiyo mu o yaşta genellikle kucak isterler, o ne kadar bagırırsa sizde sakinlikle ninni felan söyleyin, kucagınıza alın sırtını sıvazlayın. Bide doktora götürün bence , içiniz rahat eder en azından..