merveppp kötü bişey olsa sürekli gelir bence kanama
Sürekli gelir diye bir şey yok. Hamilelikte kanama normal değildir. İlla kötü bir şey çıkacak değil ama mutlaka doktora gidilmeli. Kanama alanı olabilir , düşük tehlikeniz olabilir ve bunların önlenmesi gerekir. Ayrıca alttan muayene düşüğe sebep olmaz. ( bi kaç kişi sakıncalı yazmış ama değil ). Mutlaka doktora gidin