Miskokulum22 Kızlar ya buradan bi arkadaşın önerisi ile bu uygulamayı indirdim 5 dakikadır falan uyarı geliyor izmirde deprem olduğunu söylüyor heryerden baktım ama görünmüyor bu böyle yanlış bilgi mi veriyor ya
Lunaluu Miskokulum22 uygulama erkende haber veriyor mu depremi? Eğer bir kaç dakika erken vermiyorsa ben olsam silerdim en küçük depremlerde bile tedirgin olmaya gerek yok bence.
witcher Miskokulum22 foçada olmuş 3.4 ben aliağada hissettim eşimde foçada şuan o da hissetmiş gelde uyu simdi hemde evde tek 🙄
Miskokulum22 [silindi] evet uygulamadada gösterdi bide 3.6 gösteriyor geçmiş olsun hissedenler olduysa
Tatlisoglum Yanlış olabilir İzmir’deyim hiç hissetmedim bide ben yatarken hoş zamaniimda hep deprem olmuşmu diye bakarım saat başı bu saatlerde hiç göstermiyor
Miskokulum22 Tatlisoglum 23.59 gösteriyor 3.4 bide 3.6 gösteriyor evet 6 şubattan sonra hepimiz tedirginiz ama tedbir almaktan başka yapacak bişey yok sizi huzursuzlandırdıysam kusura bakmayın
Miskokulum22 Lunaluu geçen gün malatya da olan depremleri 30 sn önceden bildirmiş sanırım bikaç kişi öyle yazmış bende onu görünce indirdim zaten az önce izmirde 3.4 olmuş çncesinde bildirim vermedi ama o an bildirim geldi ve devam ediyor dedi onun için yazdım