İyi akşamlar hanımlar
9 ay önce doğum yaptım hala adet olmadım eşimle çom özğr dileyerek söylüyorum geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk doğum kilolarımı tam veremedim ama son zamanlarda karnımda rahatsız edici şişkinlik ve sertlik var annem hamilemisin diye soruyor tedirgin oldum 1 önce falan kahverengi leke geldi parça şeklinde adet oldum sandım sevindim ama kesildi ondan birkaç gün sonra test yaptım negatif çıktı yinede tedirgin oluyorum inşallah hamile değilimdir başına gelen var mı😞