Merhaba benim bebeğim de haziran doğumlu 2 aylık doğduğunda sıcaklardan isilik oldu. Herkes yenidoğan bebek üşür uzun kollu patikli giydir giydir dediler sonra doktorumuz dedi bebeğin en ideal oda sıcaklığı 22/24 derece arasında olmalı. Bebeğin elleri ayakları soğuk olabilir bu üşüdüğü anlamına gelmez göğsü ve sırtını kontrol et bebek oralarından üşür dedi. Klima direk bebeğe gelmeyecek şekilde çalıştırın oda 22 derece olasun kısa kollu şortlu tulumlarla 22 derece duruyor bebeğim. Çorap eldiven vs kullanmıyorum. Gece yatarken de aynı şekilde üzerine sadece ince penye baytaniye örtüyorum ya da müslin çok şükür isilikler de bitti. Üşür diye korkmayın göğsünü ve ensesini kontrol edin bebeği serin tutun havalar çok sıcak.