Az önce böyle bir post gördüm altında neler yazıyor diye bakmak istedim yani yorumları okumak istedim. Bir tane cerrah insanlara ne hakaretler ediyor. Görmeni lazım beni engellemiş.
Yok işte para size çok gelebilir ama bizim için az bizim iş dışında yapmamız gereken şeyler var tiyatro sinema falan filan diye yazmış bende altına şöyle vir yorum yazdım ce hemen beni engelledi.
Benim için hekimlik para için yapılacak bir meslek değil şahsi düşüncem. Hekimlerin aldığı paraların az olması bizim sorunumuz değildir devlet ile kendi aralarında bizi enayi yerine koyup bizden para talep ediyorlar bıçak parası adı altında bu hekimde bunu savunurken çok iğrençleşti gözünde diğer yorumlarında göstermek istedim ama beni engelledi maalesef.

Haber⬆️

Yorumlar ben ekran görüntüsü alana kadar engelledi tabi beni insanları aşşalayarak bir sürü şey yazmış kendini üstün görüyor hanım efendi.
Neyse hiç bir hekime sinirleneceğim gelmemişti aklıma.