Babillon Annem 20 gün kaldı yanımda bebeğim doğduğundan beri altını kendim değiştirdim, gazını kendim çıkarttım, tırnağını kendim kestim.Sezeryan oldum ben ve bebeğim doğduğundan beri sadece onunla ilgilenirken canım acımıyordu kendimi tamamen bebeğime odakladım gece kimseye ihtiyaç duymadan kalkar emzirirdim zor günler evet ama geçiyor çok çabuk büyüyor zamanı durduramıyorsun bebeğine senden daha güzel kimse bakamaz onun canını acıtacak en son insan sensin kendine sürekli bunları hatırlat ve bebeğinle bir gün bile olsa tek kalmaya çalış ikinizede o kadar iyi gelicek kiii 😌