Ftsary34 Kızlar selam 4 ay 10 günlüğüz. Doktorların bir kısmı 4.ayda başlatıyor bir kısmı da 6.ayda. Kaçıncı ayda başlamalıyız ? Ve vegaferon mu kullanıyorsunuz
PamukEcem Ftsary34 biz de 4 ay 11 günlüğüz başladık 4 gün falan oldu. Vegaferon kullanmiyorum paraben içeriyor ve dişlerde çürüme yapıyor diye duyduğum için. Ben sidefer kullanıyorum.
Elvan125 Ftsary34 ferrum aldık sidefer de çok duymuştum ama 80 lira dedi ekonomik olarak almaya müsait olmadığını için bununla başladık ama kakası yemyeşil oluyor 😒 dünde aşı oldu huysuz ateşi var 4.ay da ilk aylar gibi zor 😕
Doruk12 Ftsary34 4 aylıkken sidefer kullandık sonra 6 aylık ek gıdaya geçiş aşamasında nutrigen ferromixin başladık. 👍