Kizlar evet sen kafayi yemissin delirmissin demek serbest cunku bu konuyu kendime asiri takinti yaptim ve saglikli dusunmedigimin farkindayim. Ben bebegimi sadece 3 gun emzirebildim ve emzirmeyi cok sevdim ama sonra hastaneye yatti ve gostermediler bana. Hastanedeyken de biberonla beslendigi icin meme reddi oldu bidaha ne yaptiysam emmedi. İnanilmaz kahroldum ve uzuldum, psikolojim bozuldu emzirmeyi cok istemistim. Hala emziren anne gorunce icim sizlar. Simdi 13 aylik ve meme diyip gogsumu acmaya basladi. Emmek gibi bi istegi yok ama guluyo sakasina isiriyo falan. 8 ay sut sagdim ama sonrasinda biraktim zaten cok azalmisti. Simdi yine sut sagmaya baslasam acaba sutum geri gelir de emer mi? Sanki memeye ilgi duymaya basladi. Yoksa cok mu sacmaliyorum? Var mi 1 yasinda emmeye baslayan? Ya da 1 yasinda hala sagan ama yine de emmeyen? Cok taktim bu emme meselesine bana bir seyler soyleyin nolur 🥺