Aylar önce süslemeden anlamam yapmam falan diyodum da kızımın doğum günü yaklaşınca yapmasam içimde kalacak gibi bi his geldi . Açıkçası çok para harcamak istemiyorum trendyoldan malzeme alıp kendimiz yapsak dedim ama anlamadığım için güzel olur mu bilemiyorum bi de bu folyo balonlar var ya 1 falan diye onları helyumsuz şişirebiliyo muyuz şişirsek güzel duruyor mu?
Evde yapmayacağım bu arada ona kararım kesin hava aşırı sıcak oluyo evim dışardan da sıcak en az bi 15 kişi olucaz o yüzden evde yapamam mangala gidip orda kutlayalım dedik ağaçlara falan asarız ya da çardak bulursak orayı süsleriz diye düşündüm ama şu folyo balon ve helyum meselesi kafamı karıştırdı anlayanlar yardımcı olabilir mii🫶🏻