pprensesannesii Kızlar Allah ını seven bana bişey söylesin 5. ayına girdi kızım normal de bişey yok nasılki uyutmaya çalışıyorum çığlık kıyamet uyuyana kadar kendini mahvediyo sizce neden varmı bu durumu yaşayan
Linabuse1002 pprensesannesii 6 aylık benım kız 6 aydır her uykuya geçişte kendini yırtar ağlamaktan normal bence🤣uyumak istemıyor
motherofLeyla pprensesannesii bizde nerdeyse 2 3 aylıkken beri var şuan 4 ay 24 günlük her uykuda değil ama sadece akşam uykusunda aşırı ağlıyor sanırım daha erken uyumak istiyor mesela saat 6 buçuk 7 gibi uyumak istiyor bazen bu saatleri geçirebiliyorum delleniyor sonra