Tbshn Bana marka konusunda yardımcı olabilecek var mı? Memnun kaldığınız markalar varsa paylaşır mısınız kızlar bugün de konu açmıştım ama pek görünür olmamış😂
Cigdemss Tbshn çilek mobilyadan aldım. Yatak ve dolap çok memnunum. 2 yaşında ama genç odası serisinden aldım. Tekrar tekrar mobilya değiştirmek istemiyorum.
Sualim Tbshn sanat kids hem mdf hemde uygun modokoda bana 50.000 den aşağı söyleyen yoktu konumu bura https://maps.app.goo.gl/ZeVgo8ar4oMw8cDb8?g_st=ic dolabımız olduğu için şifonyer ve montessori yaptırdım çok memnun kaldım beğenmediğiniz yerlerini değiştire biliyorsunuz size özel yapıyorlar ön kısımları komple çıkıyor montessorinin çok içime sindi 1 yıl boyunca gezip baktım yatak 9.700 şifonyer 9000 di daha uygun şifonyerler var ben kendime göre düzenlettim ilerde kulplarını değiştirip antirede kullancam iç yatak 2700 İstanbulda gezmediğim yer kalmamıştı çilekte hepsi önü açık kızım gece düşerdi yani modoko zaten aşırı pahalı vivense hepsi sunta mesela montessori önünü çıkarıp ilerde balkonum için bile kullanabilirim diye dişündüm
Tbshn hunilimomy Teşekkür ederim🙏🏼 Daha önce de hep ek gıda ile ilgili açtım görülmemişti öyle deneyeyim sağolun 🌺
Tbshn Nil37 Cigdemss berenselen-16 ❤️ Sonunda sesimi duyan oldu çok mutluyum😂 çok sağolun kızlar bende onlara bakıyorum, kararsızım genç odası alacağım 7 aylık bebeğim ama hem böyle yatırımlık olsun zaten pahalanmaya devam edecek hem de yüz kere ben de değiştirmek istemiyorum onun için fikir alayım dedim🌸🙏🏼
Gokturk_ Cigdemss çocuğunuz yatabiliyor mu peki?Bende genç odası tarzı almak istiyorum ama oğlum çok dönerek yatıyor .Korkuyorum düşer ikidebir diye .
Nil37 Tbshn foto atamadım göndericektim canım sanada montessöri tarzı aldım yatakları ikizlerim var canım 2 yatak şifoniyer gardorap aldım ilerde kitaplığınıda alırım fiyatlar çok yükseliyor bebek odası yerine genç odası almak çok mantıklı
Cigdemss Tbshn ben prk yatak kullandım. Emzirme bitti odasını ayırdım. Çocuk odası alsam 6-7 yşından sonra genç odasına geçecek . O yüzden direk genç odası aldım modera serisi. Yatak korumasıda aldım gece sıkıntı olmuyor. Dolabı çok büyük .
Tbshn Nil37 Ay olsun ismini verdiniz ya o da yeter modellerine bakıp detaylı inceliycem ben de direkt genç odası alacağım ❤️❤️
Tbshn Cigdemss bende şuan park yatak kullanıyorum 7.ayımızdayız bizimle yatıyor ama genç odası alıp odasını da hazırlamak istiyorum şimdi tek tek bebek odası çocuk odası genç odası olarwk almak yerine tek seferde almak en iyisi . Bakıcam hepsine çok teşekkür ederim 🥰
Cigdemss Gokturk_ evet yatabiliyor. Korumalık var yanında sıkıntı olmadı . Benim oğlum en fazla sağa sola dönüyor
Tbshn Sualim Ay çok beğendimmm güle güle kullanın web sitesi var mı bakacağım ben Lüleburgazda yaşıyorum çünkü inşallah vardır 😂 Çok beğendim çekmecelerin fil detayı falan mis gibi ya🌸
Sualim Tbshn evet onları biz seçtik sizde istediğiniz gibi seçebiliyorsunuz bence direk whatsapptan yazın modelleri atsınlar fiyat bilgiside alırsınız