kızlar kafam o kadar karışık ki doktorların bazısı boyanır diyo açıcı yoksa, bazıları ise boyanmaz diyo hamileyken boyatmadım bir de şimdi emzirme döneminde boyatmazsam delireceğimmm…Saç boyatıp kestirince modum yükseliyo açıkçası🥹Siz` saçınızı boyattınız mı emzirme döneminde bir sorun yaşadınız mı?Bu arada yeni doğum yaptım bebeğim 43 günlük