minnaktavsanim ben şunu anladım, biz kafamızda bitirirsek , eğer biz hazır olursak çocuk bi şekilde alışıyo. Eğer gerçekten bıraktırmak istiyorsanız kararınızı verin , niyetinizi edin , bir iki gün belki bi iki hafta çok zorlanabilirsiniz ama sonra unuttuğunu göreceksiniz. Yani bu herşey için geçerli , emziği nasıl bıraktırcam, tuvalete nasıl alıştırcM hep bi stres kaynağı ve gözümüzde büyütüyoruz , çocuk değil biz bırakamıyoruz en çok. Biz bırakırsak çocukta bırakır . Ay ne yazdım ben kamu spotu gibi😀 Allah kolaylık versin inşallah , televizyon bozulmuş diyip kapatacaksınız ama daha sizde izlemeyeceksiniz , açamayınca gerçekten açılmıyo diye düşündüğünde bırakır sAnıyorum.
Bişe şey benim oğlumda şunu tapalım bunu yapalım diyodum istemiyo yok diyo ama alıp önüne oturup kendim oynamaya başlayınca hoşuna gidiyo merak ediyo geliyo. Onu deneyebilirsiniz. Çünkü ne istediklerini onlarda bilmiyo bu yaşta , anlık karar değiştiriyolar.