melike39 balgokcem biz 2 ay geçti hâlâ aynı kilodayiz. 10 gün önce doktora götürdüm. 9 aylik tahlillerine baktı. Ben zaten sonrasında istemiyorum tahlil dedi. Yapısı böyle olacak dedi. Kilosuna takılmadi. Her şey normal dedi.