Elfgrn Posta yorum yapıyorum . Tabi yorum bitene kadar uygulamada çıkan reklamlardı , bebeğe bi bakmaydı derken bir bakıyorum 5 kişi aynı şeyi sormuşuz. Anne cevap veriyor hepimize mecbur, çünkü artık maalesef silme özelliği de gitti . Önceden bakıyordum aynı şeyler yazıldıysa siliyordum tekrar tekrar aynı şeyler yazılmış olmasın diye