Merhabalar kızım 74 günlük yaklaşık bir aydır uykuda veya uyanıkken kollarını açıp gözlerini kocaman açıp ağlamaya başlıyor durup dururken ben olacağını hissediyorum bi kaç saniye önce yanındaysam kucağıma alıyorum nefes alması hızlanıyor çünkü kucağıma alınca ağlaması devam ediyor bacaklarını kasıyor sanki gaz var gibi anlayamadım korkuyor mu yoksa gaz sancısı girip çıkıyor mu hocaya sordum bu yaşta çocukta sıkıntı değil dedi okuyup yatır hep dedi bi de size sorayım istedim başına böyle bişey gelen var mı ?