Kızlar bebeğim 7 aylık. aşırı huysuz huzursuz bir sıkıntısı var gibi sürekli ama bir türlü çözemedim. Özellikle uyku problemi beni artık bezdirdi gerçekten. Günde 3 uyku yapıyor ama o kadar zor uyutuyorum ki uyumak istemiyor uykusu var ama ağlıyor mesela gözleri kapalı ağlıyor her yolu deniyorum uyutmak için kıyameti koparıyo sanki gazı var gibi sürekli bi ıı ıı hali ayakları karnına doğru götürünce bir tık rahatlıyor yani uykuları da kısacık yarım saat bazen 45 dk bazen 20 dk öyle uzun uyumuyor ne yapabilirim gece de aynı şekilde çok sık uyanıyor. Bu arada daha küçükken de böyleydi. Uykusu gelince kulağını çekiştiriyor saçını çekiyor kaşıyor uyutmaya çalışıyorum çığlık kıyamet artık çok yoruldum 😭😭😭