Benim oğlum da öyle çok tırsaktı bi dönem yukarıda süpürge açılsın dışarıda korna çalsın ağlaya ağlaya gelirdi şimdi 20 aylık geçen yine korktu mesela yan tafrafımızda inşaat var annecim ev yapıyolar korkma dedim şimdi ses duyunca ev ev diye işaret ediyor korna çalınca konvoy geçince annecim bak düt yapıyolar dedim şimdi duyunca düt düt diye arabaları gösteriyor zamanla geçer siz de anlatmaya çalışın inanın anlattıkça anlıyorlar