Anneler bebeğim 5 aylık, yaklaşık 1 aydır kabız . Anne sütü artı mama alıyor. Kakasını uyarıcılar olmadan yapamıyor . Yani 7-10 gün sonra ya fitil yada lavmanla cıkıyor. Doktora defalarca gittk alerji testleri yapıldı negatif. Mamalar değişti hala düzelmedi en son eski sma mamamıza geri döndük. Madajlar zeytinyağları her şey denendi. Sebep ne olabilir lütfen yardım.