Kızlar sabah açtım hicbirsey yoktu sonra Kapattım 2 3 saat sonra açtık ses var ama görüntü yok. Çok silik bir şekilde var zar zor belli oluyor. İnternet’e baktığımda Led arızası diyor. Başına gelen var mi. Ne darbe ve baska birsey oldu 3 sene oldu daha alali. Vestel bu arada markası