Betulalyaa avakado7 dün baktım oraya ama pek model kalmamış bırde tadılatdalardı üzerleri hep kapalıydı
yagmurkokusu_ Betulalyaa özelden attım sizi dediklerimi o süngerden bir tane daha koyuyordum ilk zamanlar açık yerlerine sonra kaldırdım tek süngerle idare ediyoruz.
Summerwine95 Betulalyaa örgü değilde sünger tarzı olanlardan yaptircam yatak büyük çünkü bizimki de 5 aylık yeni dönmeye başladı artık tehlikeli carpabilir😁
MehAkIl Betulalyaa şuan 7 ay 28 günlük illaki aralar boş düşer ya da birşeyler görüp ulaşmak ister diye ben kapattım oraları beşiğinin korumalıklari vardı onları taktım . Bir kısmına yetmedi oraya da yastık koydum hatta ikimiz beraber yatıyoruz 😁
Yasminadem Betulalyaa sadece kapı kısmında açıklık var oralara silindir şeklinde yastık yaptırdık yatağın kenarlarına geçirdik düşme çarpma vs tehlikesi olmadı