Gunesveata
Bende gebelik zehirlenmesinden dolayı 5 gün oldu doğum yapalı, bende erken doğum yaptım. Aynı şekilde bende 18-20leri gördüm doğuma girerken.
İdrarda Protein kaçaklığından dolayı hamilelikte bacaklarım ve ayaklarım çok şişiyordu, doğumdan sonra geçer denildi hep ama hala ayağımın üzerine basamayacak kadar çok ödemim var, bacaklarım şişlikten çok geriliyor çok rahatsız oluyorum.
Bebeğim küvezde kalıyor şuan, süt için gidip gelirken o kadar zorlanıyorum ki.
Sizin şişlikleriniz doğumdan sonra düzene girdi mi acaba? Bende tansiyon ve ödem için aslında kontrole gitmek istiyorum fakat bi 40 gün geçmesini söyledi doktorum, lohusalık bitsin önce dedi. O yüzden bekliyorum