Banyo demek için 1000 şahit ister sadece duş başlığı var o kadar bide küçük el yıkama yeri onun haricinde kirli çamaşır sepeti ve oğlumun banyo gereçleri var .3 yıldır evliyim 2 günde 1 çamaşır suyu istiyor yapamam çünkü evim çatı katı normal evlerden çok düşük ve yamuk üst kısımları küf atmış kokuyor çatı katları ekstra sıcak zaten .Yerler hep sapsarı çok rahatsız oluyorum napcam bilmiyorum çamaşır suyu dökünce beklemem gerekiyor kapıyı acmam lazım e oğlum o kokuya maruz kalcak tüm ev kokacak yani banyo temizliğini yapamıyorum kendimi piş hissediyorum tüm heryer temiz olsa bile banyo hep kalıyor ev bulup bir çıkamadık ona yanıyorum