Kızlar benim oturduğum apartmanda asansör yok merdivenli ve bahçemizde de merdivenler var. Daha önce hep annem ve eşimle dışarıya çıktım artık tek başıma çıkmak istiyorum ama bebek arabasıyla nasıl çıkabilirim yapabilir miyim bilmiyorum bebek arabasını kapatıp mı daha rahat ederim yoksa açık bi şekilde mi? Sizler nasıl yapıyorsunuz?