Dbd Ben rahat bir insanım. O yüzden robotun temizliği gözüme batmıyor. Ortalığı güzel süpürüyor. 1 döngü yapıyorum, yetiyor. Yetmezse 2 döngü yapıyorum hiçbirşey bırakmıyor. Silmesinden de memnunum. Sil süpür özelliğini aynı anda açabiliyorum. Ayda bir falan da robotun girmediği yerleri viledayla kendim siliyorum. Markası Roborock S7.