merveasm Kızlar oglum dün sünnet oldu 3,5 yasında. Doktorumz sadcee antibiyotik verdi krem vs bişe vermedi. Kullanmayan var mı çünkü cogu annelere krem verilmiş
Birminikaslan merveasm bize hem krem hem de antibiyotik vermişti ek olarak ben bir de kantaron yağı sürmüştüm
kahvekokusu- merveasm antibiyotik ilk kez duydum ben 14 aylıkken ettirdik bolca kremledik her bez değişiminde
Yigitmoms10 merveasm canım biz o antıbıyotıklı kremden 4 paket bıtırdık eşim hemşir her altını açtığımızda sürdürdü ondan mı bılmem çabucak toparladı bide tabi biz bezliyiz çişte değdiği için çok hassas davrandık mikrop kaptırmaktan.. nacizane tavsiyem hiç korkma sür bol bol başka hiçbirşeye gerek yok dedi özel klinik dr.
Momyyy1 merveasm antibiyotik hiç duymadım oğlumu 3 buçuk aylıkken sünnet ettirdim her bez değişiminde kremledim doktorumuzun yazdığı kremlerle birde her bez değişimde sarı bı su verdi ondan döktüm bir kapak enfeksiyon kapmamasi için 😊 Antibiyotik vereni ilk defa duyuyorum.
Fundayavuz Antibiyotik krem vermesi lazımdı yoksa hiçnişey sürmeden nasıl iyileşecek bol bol krem sürdüm ben geçti 😊
Leylaozdrgt merveasm bezli değilse bilmiyorum ama bezli ise kesinlikle krem kullanın yeni atlatmış olaraak söylüyorum (tabiki herkes te aynı olacak değil ama) sünnet oldu 2′5 yaşında sürekli hareket ettiği için beze yapışıyo pipisi iyileşmesi başka doktora gittik krem verdi hemen 1 haftaya toparladı
Demircan61 merveasm ben 5bucuk aylık bebeğimi bugün sunnet ettirdim enfeksiyon kapmamasi için Bi sari Bi beyaz merhem verdi bitanede fitil verdi ağrı kesiciymis