Fndkurdu 5 seneye yakın oldu hatırlamıyorum biz sabah en erkenden gidip muayene sırası almıştık doktor kontrol ediyor sonra sizi asistana mı hemşireye yönlendiriyorlar bir odaya geçiriyorlar orada deri testleri yapılıyor 15 gün ila 1 ay sonraya kadar da sonuçlarını alıyorsunuz. Denizli’de de gittik ama randevululaea ilk öncelik tanıyorlar normalde çocuk doktoru bir kağıt vermişti sabah sıranızı alın demişti öğlene kadar bekledik bebeğim artık huzurlandı görünemedik bile. Bağışıklık testi yapılacaktı.